Termeni și condiții

Norme pentru administrarea informațiilor personale și a modulelor cookie, concepute pentru a-ți asigura o experiență în condiții de siguranță.

Termeni și condiții

30/10/2023

Această prezență a convenției privind "Termenii și condițiile de utilizare a serviciului de găzduire pagini web" stabilește condițiile în care orice persoană poate accesa și vizita site-ul sndweb.ro sau poate utiliza serviciul de găzduire sau înregistrare domenii. Aceasta reprezintă o înțelegere formală încheiată între SND TEAM SRL., denumit în continuare "furnizor", (care este proprietarul și administratorul site-ului) și orice persoană care accesează site-ul, vizitează platforma sau intenționează să utilizeze serviciile oferite.

Politica de confidențialitate

Scopul colectării datelor constă în furnizarea serviciilor conform ofertei curente, inclusiv înregistrarea domeniilor web în numele clienților și în conformitate cu comenzile primite.

sndweb.ro își asumă cu responsabilitate protecția datelor cu caracter personal ale utilizatorilor și respectă în mod riguros legislația aplicabilă. Mai jos, vă prezentăm politica noastră referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal, care vă oferă posibilitatea de a vă informa cu privire la măsurile de protecție pe care le aplicăm și la scopul pentru care colectăm datele cu caracter personal.

În calitate de persoană împuternicită (Gazduire Web), conform Regulamentului, prelucrăm numai datele cu caracter personal pe care dumneavoastră le furnizați, pentru perioada specificată și în conformitate cu scopurile definite de dumneavoastră în calitate de operator. Asigurăm securitatea datelor dumneavoastră, acestea rămânând proprietatea dumneavoastră. Avem implementat și securizat în mod adecvat un sistem de backup, iar accesul la aceste sisteme este limitat doar personalului tehnic intern.

Înregistrarea și alte informații despre cont

Când alegeți să vă înregistrați pentru a utiliza serviciile noastre, este posibil să colectăm următoarele informații legate de dumneavoastră:

Nume, prenume, adresă de e-mail, data nașterii, localitatea de domiciliu, CNP, informațiile de identificare din buletin, număr de telefon.

În funcție de opțiunile pe care le faceți în timpul autentificării în cadrul serviciilor noastre sau în procesul de activare a acestora, puteți să furnizați și următoarele date personale suplimentare: informațiile de pe cardul dvs. de credit, în cazul în care decideți să le furnizați, precum și contul IBAN.

Comunicare prin intermediul funcției de chat de pe platforma noastră

Când utilizați funcția de chat pentru a comunica cu noi, colectăm informațiile pe care alegeți să le oferiți prin intermediul acestei funcții.

Înainte de a accepta acești termeni și condiții, vă recomandăm să citiți Politica de confidențialitate.

Dacă nu sunteți de acord cu această convenție sau cu oricare dintre prevederile sale, sunteți obligat să încetați imediat să accesați site-ul sau să utilizați serviciul în orice mod. Continuarea accesării sau vizitării site-ului, deschiderea unui cont pe sndweb.ro sau utilizarea continuă a serviciului constituie acceptarea completă a acestei convenții și a oricăror prevederi din cadrul ei, inclusiv eventualele modificări ulterioare, care pot fi aduse fără restricții de către furnizor, fără a necesita nicio altă formalitate. Serviciile noastre de găzduire web nu sunt disponibile pentru persoanele sub 18 ani.

1. Politica de conținut

Este interzisă publicarea pe serverele furnizorului de conținuturi sau trimiteri (links) către astfel de conținuturi care:

- încalcă ori prejudiciază în orice mod drepturile de proprietate intelectuală ale altor persoane ori alte drepturi;

- au conținut: obscen/pornografic sau de natură violentă;

- au conținut defăimător sau calomnios sau cu caracter rasial ori discriminatoriu;

- conțin viruși, cai troieni sau altele similare;

- conțin software piratat sau se adresează celor care piratează software ori practică orice activități similare;

- este interzisă utilizarea serverelor noastre exclusiv ca suport de stocare (exp. filme, mp3, poze, etc.).

2. Scripturi interzise

- Scripturi pentru proxy, anonimizator;

- Scripturi pentru IRC;

- Scripturi de top site-uri;

- Scripturi de jocuri online (se exclud joculețe în flash);

- Mail bomber, mass mail sau orice script de trimis emailuri nesecurizat;

- Torrent tracker;

- Chat room-uri care consumă excesiv resurse și chaturi WAP;

- PhpShell și scripturi similare pentru executarea de comenzi.

Orice încercare de a aduce prejudicii serverelor sau clienților este strict interzisă. Orice activitate care afectează buna funcționare a serverului de shared hosting (exemplele includ, dar nu se limitează la: CPU load peste limite normale, mass mailing, query-uri SQL foarte frecvente și/sau de durată) va fi considerată abuz și va fi apreciată ca o încercare de prejudiciere a celorlalți clienți colocalizați. Consumul maxim acceptat pentru site-uri este de 5 % CPU , 5% MEM și 1.5% MYSQL, iar procesele pot să consume maxim 10% CPU, consumurile mai mari pot fi considerate abuzuri de server.

3. E-mail

Trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate (SPAM) pentru promovarea oricărui site utilizând serverele noastre sau prin servere ale unor terți pentru promovarea oricărui site găzduit de noi va avea ca și consecință suspendarea sau anularea contului de găzduire al clientului, fără ramburs. Pot fi operate liste email în condițiile în care persoanele se înscriu pentru a primi mesaje, și se publică în toate mesajele procedura de retragere din liste.

Fiecare cont de găzduire este limitat, astfel încât să nu permită trimiterea a mai mult de 400 de emailuri într-un interval de 60 de minute, aceasta limită este de 50 emailuri pe oră în cazul trimiterilor neautentificate prin scripturi PHP.

Această politică (restricție) este necesară pentru a proteja calitatea serviciului de hosting. Trimiterea masivă de emailuri determină consumarea masivă a resurselor unui server, aceasta având un impact negativ asupra calității serviciilor recepționate de clienți. Prima încălcare a acestei politici are ca rezultat suspendarea imediată a contului de găzduire.

Limita pachete:

ENTRY - 200 de emailuri / oră;

STANDARD - 200 de emailuri / oră;

BUSINESS - 300 de emailuri / oră;

COMPLETE - 400 de emailuri / oră.

4. Utilizarea resurselor

Toate conturile sunt monitorizate pentru a urmări consumul de resurse de pe server. Dacă un cont utilizează o cantitate foarte mare de resurse de pe server, vom contacta clientul respectiv pentru a discuta în această privință. În cazul în care un cont utilizează o cantitate mult prea mare de resurse (memorie, procesor, bandă internet), contul poate fi suspendat sau scriptul dezactivat, fără informarea prealabilă, pentru a menține buna funcționare a serverului.

Clienții pot să solicite îmbunătățirea pachetului sau mărirea temporară a resurselor alocate. Constituie responsabilitatea clientului să ne contacteze din timp pentru a solicita mărirea resurselor, pentru a evita, astfel, suspendarea contului.

Serverele VPS sau dedicate oferă uplink până la 1Gbps însă lățimea de bandă alocată este pentru o utilizare rezonabilă de până la 5 TB luna, pentru depășirea traficului de 5TB / lună se vor putea achiziționa pachete de trafic adițional la un cost de 60 euro / 100Mbps garantat. În cazul în care nu se upgradează lățimea de bandă și consumul este constant peste 100Mbps, serverul va fi limitat permanent la un nivel de bandă de maxim 50 Mbps.

Prin utilizarea sistemului CloudLinux, conturile de găzduire shared sunt limitate la un anumit nivel de resurse, cum ar fi : 20 de procese simultane, 256MB RAM sau 20% CPU pentru procesele făcute de site. Aceste limite pot varia, în funcție de pachetul de găzduire utilizat, în funcție de nivelul de resurse pentru care este recomandat, astfel:


Pachetul ENTRY este recomandat pentru un nivel de maxim 1 CPU, 50 procese simultane și maxim 1 GB RAM;


Pachetul STANDARD este recomandat pentru un nivel de maxim 2 CPU, 100 procese simultane și maxim 2 GB RAM;


Pachetul BUSINESS este recomandat pentru un nivel de maxim 3 CPU, 200 procese simultane și maxim 3 GB RAM;


Pachetul COMPLETE este recomandat pentru un nivel de maxim 6 CPU, 300 de procese simultane și maxim 6 GB RAM.

5. Responsabilitatea clientului

Clientul are responsabilitatea de a actualiza informațiile de contact din panoul de control al facturării atunci când este necesar. Nu putem fi făcuți responsabili pentru eventuale confuzii care pot apărea în comunicare ca rezultat direct al nerealizării de către client a actualizărilor necesare.

De asemenea, clientul are obligația de a menține în siguranță numele de utilizator, parolele și alte informații sensibile.

6. Backup

Realizăm backup-uri zilnice pentru serviciile de găzduire shared și reseller. Acestea includ fișiere, căsuțe de e-mail și baze de date și sunt stocate pe un server extern pentru o perioadă minimă de 5 zile. Totuși, nu garantăm integritatea acestor backup-uri. Recomandăm tuturor clienților să descarce propriile backup-uri din panoul lor de control, din secțiunea Backup.

Clienții cu servere VPS și servere dedicate nu au automat inclus serviciul de backup gratuit, cu excepția cazurilor în care acesta este menționat în oferta lor. În această situație, acești clienți trebuie să verifice periodic funcționarea corectă a serviciului de backup pe serverul administrat.

Furnizorul nu poartă nicio responsabilitate pentru pierderea datelor găzduite ca urmare a acțiunilor întreprinse de către utilizatori sau din cauza erorilor care nu sunt legate de serviciul nostru. Ca exemplu, panoul de control nu este parte a serviciului nostru și nu este furnizat de către noi; acesta este dezvoltat și oferit de către Cpanel.net.

7. Garanția uptime

Serviciul oferit de sndweb.ro garantează un uptime mediu al serverelor de 99.98 %.

Sunt excepții următoarele:

- Situații de forță majoră, în care noi nu putem avea nici o influență, cum ar fi: războaie, calamități naturale, indisponibilitatea / întreruperea comunicațiilor, foc, viruși, hackeri, nefuncționarea corectă a unui software oferit de altă sursă (scripturi gratuite, software de comerț electronic sau procesator de plăți online), flood, cutremure, embargouri, acțiuni ale autorităților legale;

- Lucrări de întreținere anunțate sau în situații critice, upgrade-uri ale serverelor;

- Domain name system (DNS), probleme care nu pot fi controlate de sndweb.ro;

- Probleme de acces ale clientului cu FTP, POP, IMAP sau SMTP.

8. Programe care rulează în Background

Nu permitem utilizarea programelor care rulează încontinuu în background. Permitem programelor să opereze în background ca o extensie a site-ului web al clientului, dar nu permitem folosirea programelor special realizate pentru a opera în background.

9. Instalări de servicii suplimentare

Dacă intenționați să utilizați un script care necesită activarea altor programe software pe server, trebuie să știți că sndweb.ro nu este obligat să instaleze acele programe, cu excepția cazului în care consideră că instalarea lor ar îmbunătăți stabilitatea sau securitatea serverului. Acest lucru include posibilitatea de a ajusta parametrii programelor existente pe servere.

Pentru a solicita un upgrade pentru contul dvs. (cum ar fi spațiu suplimentar sau trafic), este necesar să trimiteți o cerere prin email sau ticket cu cel puțin 24 de ore înainte de a dori să facem modificarea. Vă rugăm să rețineți că nu ne asumăm nicio responsabilitate dacă nu efectuați upgrade-ul la cont și agotați traficul sau spațiul disponibil pentru site-ul dvs. În plus, puteți verifica în orice moment resursele alocate contului dvs. prin intermediul panoului de control - Cpanel.

10. Notificări și anunțuri

sndweb.ro își rezervă dreptul de a trimite notificări privind serviciile oferite precum și anunțuri din partea unor terți, atunci când acestea pot fi în folosul utilizatorilor.

11. Termene de plată și facturare


Livrare


Termenul estimativ de livrare a serviciilor noastre digitale este de 24-48 de ore de la confirmarea plății. Livrarea produselor și serviciilor digitale se va realiza prin mijloace electronice, direct în contul utilizatorului creat pe platforma noastră sau prin trimiterea de linkuri de acces pe emailul folosit la înregistrare. În cazul în care întâmpinați probleme cu primirea produsului sau accesarea serviciului achiziționat, vă rugăm să contactați echipa de suport pentru asistență.

Retur/Anulare


Termenul de retur/anulare a serviciilor este de 14 zile calendaristice de la data achiziției, conform legislației în vigoare. Pentru a solicita un retur sau anularea unui serviciu digital, vă rugăm să ne contactați la adresa de email specificată în pagina de contact. Vă rugăm să specificați detaliile comenzii, precum și motivul pentru care solicitați returul/anularea. În cazul în care solicitarea este aprobată, vom proceda la rambursarea sumei conform politicii de retur.

Clientul este de acord să achite contravaloarea serviciilor noastre în avans față de perioada de timp în care acestea sunt furnizate.


Toate facturile proforme se vor trimite prin email și o versiune printabilă se va pune la dispoziția clientului în panoul de control. Clienții trebuie să achite contravaloarea facturii în avans la începutul fiecărei perioade de plată, în termen de 5 zile lucrătoare de la data emiterii facturii proforme.


Clienții care doresc închiderea unui cont de găzduire sau al oricărui serviciu achiziționat trebuie să trimită o notificare pe email/tiket, cu cel puțin 5 zile înainte de data scadentă, altfel factura emisă va trebui achitată pentru minim o lună.


Prețurile afișate în Euro sunt calculate în RON, la cursul BNR de vânzare EUR din data de 10 a fiecarei luni, conform legislației, toate facturile și plățile sunt procesate în RON. Pentru fiecare zi de întârziere a plății după data scandentă pentru facturile proforme de prelungire a pachetelor de hosting se percep penalizări de 0.3% / zi.

În cazul în care se depășesc 30 de zile de neplată și contul este șters de pe server.

14. Suspendarea contului pentru neplata serviciilor

Conturile utilizatorilor care nu au achitat tarifele pentru prestarea serviciului în termen de 5 zile de la emiterea de către furnizor a facturii proformă, vor fi suspendate până la încasarea plății sau până la data efectuării plății, potrivit prevederilor de mai sus. Reactivarea conturilor se va putea face numai după confirmarea efectuării plății.

Furnizorul va putea redeschide conturile închise pentru neplata tarifelor numai după plata integrală a tuturor sumelor datorate de către utilizator.

În cazul în care domeniul este suspendat sau șters pentru neplată sau pentru renunțarea la serviciile sndweb.ro, va redirecta domeniul spre o pagină parcată, până administratorul domeniului își va modifica serverele dns.

15. Suport tehnic

Fiecare client de găzduire web, sau client care a cumpărat un domeniu sau certificat SSL beneficiază de suport tehnic gratuit.

Următoarele servicii nu au inclus standard suport tehnic: serverele vps fără management și serverele dedicate care nu au un plan de asistență tehnică. sndweb.ro pune la dispoziția clienților care achizionează aceste pachete de servicii și planuri de asistență tehnică la un cost suplimentar conform ofertei prezente pe pagina fiecărui serviciu.

Suportul tehnic pentru migrarea serviciilor, indiferent că este inclus sau plătit, este asigurat exclusiv în zilele lucrătoare, de luni până vineri inclusiv. În zilele de weekend, sâmbăta și duminica, nu se efectuează migrări de conturi.

16. Modificări

Ne rezervăm dreptul de a face adăugiri, anulări sau modificări în Termeni și Condiții, pachetele de găzduire, prețuri și pe site oricând, informarea făcându-se prin intermediul site-ului sau panourilor de control ale clienților.